ההתקדמות במתן החיסונים ופתיחת הגבולות אפשרו גם בעיצומה של המגיפה, לגראן קנריה לפרוס חלק גדול מהתוכניות שלה בשוק הישראלי, הן באופן וירטואלי והן באופן פיזי.
הקשר שנולד ב-2016 בין האי הספרדי לישראל הצליח לא רק להישמר, אלא להתחזק עם שני מפגשים פנים אל פנים במחצית השנייה של השנה, שבוודאי לא יהיו האחרונים. בנוסף, העבודה הושלמה בכנסים וירטואליים, השקה מחודשת של אסטרטגיות ומוצרים תיירותיים וקשר אישי עם אנשי מפתח רבים בתעשייה על בסיס חודשי.
המחצית הראשונה של 2021 התאפיינה בחזרה לנסיעות בהתאם לאמצעים שנקטו המדינות ביחס למגיפה. מסיבה זו, לשכת התיירות של גראן קנריה התעדכנה והשתמשה לאורך כל התקופה בדיווחים שונים על מצב הבריאות ועל תנועות התיירים בישראל. מידע זה שימש כחומר עזר עם נתונים מעודכנים ומפורטים על ענף התיירות הישראלי עם ניתוחים, מגמות ותחזיות מהותיים לפיתוח הצעות חדשות ומשיכת מטיילים חדשים ליעד.
כמו כן, לשכת התיירות ערכה סדרת פגישות וירטואליות עם בכירים בתעשיית התיירות, דבר שאפשר לה להשיג נתונים עדכניים על השוק ועל צפי השוק בטווח הקצר.
במהלך חודש אוגוסט, נערכו מפגשים וירטואליים כדי להציג את גראן קנריה לתעשיית התיירות ולחלוק אינפורמציה על מצב המגיפה והתיירות בספרד ובישראל. במפגשים אלו, לקחו חלק עיתונאים מהענף, סוכני נסיעות, נציגי חברות תיירות, בתי מלון וחברות תעופה, שהביעו נכונות לקיים שיתופי פעולה בעונות הבאות.
בנוסף להיותה יעד בעל ערך תיירותי גבוה, גראן קנריה היא גם מרכז עסקים צומח ונוודים דיגיטליים. המדיניות הפיסקלית ותנאי המיסוי שלה מתעדפים חברות שמתיישבות באי ונוודים דיגיטליים. מסרים אלו, אודות יתרונות כלכליים בולטים בהשוואה ליעדים אחרים בעולם, הועברו במהלך שנת 2021 לגורמים עסקיים רלוונטיים המעוניינים בביצוע פרויקטים. לשם כך, התקיימה סדרת מפגשים ביולי ודצמבר בין נציגי התוכנית הרשמית לעסקים בקנריים, The Best in Gran Canaria, לבין אנשי מקצוע, יזמים ועיתונאים כלכליים מישראל. המפגשים הצליחו לטפח ולחזק קשרים בסביבה העסקית ולחקור שיתופי פעולה עם סטארטאפים, יזמים ונוודים דיגיטליים.
במהלך חודש נובמבר הוזמנה קבוצת משפיעני רשת המתמחים בנסיעות וגסטרונומיה, לסיור היכרות בגראן קנריה. במשך שבוע, חמשת הישראלים, בהדרכת צוות לשכת התיירות גילו וחקרו את המקומות האטרקטיביים באי, כמו חופי הים, ההרים ואתרי תיירות שונים ומגוונים. יחד עם זאת, הם הופתעו לטובה מאיכות הגסטרונומיה המקומית והמוצרים המקומיים, דברים בעלי ערך רב בשוק הישראלי.
לאחר הביקור, שהתעלה מעל לכל הציפיות, גם קהל העוקבים שלהם לא נשאר אדיש כאשר חלקו ושיתפו חוויות מהמסע שלהם ברשתות החברתיות. המשפיענים קיבלו מספר רב של פניות ושאלות לגבי הטיול בגראן קנריה ותגובות מאוד חיוביות ומתלהבות.
על מנת להמשיך ולחזק את הקשרים, בדצמבר הייתה גראן קנריה היעד הספרדי היחיד עם נוכחות בישראל. במהלך ביקור שנערך, התקיימו פגישות עם עיתונאים שביקרו באי בחודש הקודם ונציגים נוספים של כלי תקשורת גדולים בישראל. ביקור זה איפשר, מעבר לחיזוק הקשרים של גראן קנריה בשוק הישראלי, גם ליצור קשרים חשובים עבור פרויקטים תיירותיים לאי בשנת 2022 של טיולים ליעד בטוח, עם אחוזי מתחסנים גבוה, אשר עיקר האטרקציות והפעילויות מתרחשות באוויר הפתוח, לכן גם הסיכונים הבריאותיים הכרוכים בכך נמוכים.