במסגרת האירוע המרכזי לקידום התיירות בספרד, שהתקיים ב-20 בספטמבר בתל אביב, השתתפו נציגים ממשרד התיירות של גראן קנריה.
לאחר שמגפת הקורונה מאחורינו, הנסיעות לחו״ל מתחדשות ואיתן גם הקשר בין ספרד לישראל. מסיבה זו, נערכה סדנה מקצועית ב-20 בספטמבר במסעדת ׳קלארו׳ בתל אביב, בה לקחו חלק שחקנים מרכזיים בענף התיירות הישראלית והוצגו יעדים ספרדים מגוונים וביניהם גראן קנריה.
נציגי משרד התיירות של גראן קנריה וחברות תיירות קנריות תפסו מקום בחלל האירועים המרכזי, משם קיימו פגישות וחילופי דברים עם הנציגים הישראלים.
סוכנויות נסיעות, מפעילי תיירות המתמחים בתיירות MICE, חברות תעופה ועיתונאים פקדו את העמדה של גראן קנריה כדי להכיר את היעד לעומק ולקדם שיתופי פעולה אפשריים, הן לשיווק חבילות תיירות והן לפתיחת קו אווירי ישיר בין תל אביב ולאס פאלמאס. כמו כן, ניתנו מתנות ממותגות ועלונים אינפורמטיביים בעברית על האטרקציות של האי.
נציגי גראן קנריה הציגו והדגישו בפני הנציגים הישראלים את מגוון הצעות הנופש למגזרים ולקהלים השונים בישראל. לדוגמה, תיירות גאה, טיולי חברות, מסלולים טיולים ויעד שופע קולינריה נהדרת.
גם לדרך היין של גראן קנריה היה תפקיד מוביל באירוע ולא רק בגלל שזו אחת האפשרויות האטרקטיביות עבור תיירים. היינות של גראן קנריה בלטו בטעמם הייחודי במהלך טעימות היין שבוצעה לאחר הסדנה המקצועית. המשתתפים זכו לטעום ביינות אדומים ולבנים הנקראים אגלה (Agala), מיקב מקומי בשם בנטייגה (Bentayga), אשר מתמחה בייצור יינות מענבים הגדלים על פני אדמה וולקנית.
ההשתתפות ב-Shalom Spain היא הדגמה למחויבות של גראן קנריה ויעדים נוספים לפיתוח התיירות מישראל בשנים 2022 ו-2023.
טרם פרוץ המגפה, בשנים 2018 ו-2019, ביקרו בספרד כחצי מיליון תיירים מישראל והצפי הוא להמשיך את הקשר בין שתי המדינות עם הצעות אטרקטיביות לכל מגזרי השוק.
המשתתפים ציינו כי הם מצפים בכיליון עיניים להמשך השיח שהתחיל בישראל על מנת ליזום וליצור הצעות אטרקטיביות המתאימות לשוק הישראלי, כמו חבילות נופש הכוללות טיסות ולינה וטיולי תמריץ. הכוונה היא להתמקד כבר בחורף הקרוב ובחופשת פסח. לשם כך, בגראן קנריה עובדים על פתיחת קו ישיר ב-2023 כדי להקל על הגעת תיירים משוק עם פוטנציאל גבוה.